Jag har hittat en till knapp på Cirren

Den kallas ÖKAD TRAV, så jag är väldigt nöjd idag. Skrittade runt en stund på fältet och började sen att trava, han var mjuk och smidig, red lite serpentiner, och vände sen snett igenom och drev på lite extra. Mer framåt men inte mycket till längning. Men sen när jag vände upp och red rakt fram så plopp, började han öka några steg. Vilken överraskning =) fortsatte med traven en stund till och jo, ökningen finns där och kommer fram på kommando!!! Så idag är jag på riktigt bra humör. Han steg ytterligare några snäpp i mina ögon, han kommer bli en toppenponny i framtiden, det är jag övertygad om.


Visst ser han jätteinspirerad ut???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0