Djupsnö träning

Man får göra det bästa av situationen. Eller vad säger ni?

Det har kommit mer snö inatt, men nu är det kallare igen så nu är det pudersnö och blåst en del har det också gjort. Bildats drivor lite överallt.

Jag gjorde i alla fall iordning Loppan, det var strålande sol när jag tog in honom, men när vi är på väg ut genom dörren så har solskenet övergått till snöfall. Aprilväder???

Skrittade upp mot lilla fältet som ligger mitt i skogen, ganska djup snö där. Så skritt runt några varv och sen lite trav, och därefter galopp i snön. Han tog i som bara den, passade på att göra några bocksprång så matte höll på att ryka... Tänk om man hade den galoppen annars också =)


Jag vill ha vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0