Onsdag 15e juli

Har inte hunnit med att skriva här.

I onsdags var jag ute med Loppan en sväng i skogen, tog en gammal väg som vi inte ridit på länge. Förr var det en underbar ridväg, men sen avverkade de för snart två år sedan så jag brukar aldrig rida där längre, dagens tur påminde mig om varför... När man kommit förbi alla stenar (makadam) så är det helt okej underlag, till man kommer till nästa förstörda plats, ett hygge, som är omöjligt att hitta på nuförtiden. Jättetråkigt, då det var väldigt bra där innan.

Loppan var i alla fall pigg och glad och det blev både skritt, trav och galopp. Sen fick jag ta en promenad över hygget för jag hade ingen aning om var vi skulle gå. Lär nog ta ett tag innan jag rider där igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0