Det har varit tyst ett tag

Jag har varit sjuk i 1½ vecka nu så hästarna har fått ofrivillig (från min sida i varje fall) vila. Men idag hann jag med en häst när jag kom hem från utbildningen jag varit på.

Cirren fick komma ut på en skrittrunda i skogen, hade några viktiga samtal att ringa så jag slog två flugor i en smäll. Delvis därför det bara blev skritt idag. Vi träffade på tre älgar, och vi träffade de två gånger. Tur att det är pli på hästen så han inte far iväg i full fart för såna struntsaker. Lite otäcka var de tyckte han men lyssnade på matte.

Jag hoppas på att hinna med Loppan imorgon. Det beror lite på tider och så, det blir svinkallt när solen försvinner. Så imorgon blir det i så fall mer kläder på.


Grusvägarna är perfekta att rida på om det inte blir kallt igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0