Ändrade planer

Friseringen blev framflyttad till imorgon. Har istället skjutsat pappa ner till Horred, han skulle iväg till Spanien.

Men innan det hann jag med att skritta ut med Cirren i skogen. En timme och fyrtiofem minuter var vi ute, det var roligt tills vi kommit halvvägs. Då började jag frysa, trots att jag hade massa kläder på mig. Då känns det inte så bra att veta att det tar lika lång tid hem... Cirren hade istappar i mustaschen när vi kom hem och stannade utanför stallet, stackarn.

Det ska visst komma snö inatt om man tror meterologerna, så då kanske det blir lite bättre ridunderlag. Det är ju inte så roligt nu när det är stenhårt överallt.


Lite snö nu vore inte fel, Cirren på träningspass för tre år sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0